support

Saturday, July 16, 2011

Harry Potter and The Deathly Hallows part-2.. best!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

as usual.. kalau tajuk entry aku tu grammar dia salah.. mintak maaf la ya. "saya budak baru belajar"
aku juz nak melapor cuaca mood aku hari ni
mood : gembira...
reason : coz baru ja gi tengok Harry Potter.. yeehuu..

 
ihsan google

bagi yang minat dan belum tengok cerita tu.. aku sarankan baik kamu tengok.. kalau tak, nanti menyesal.. hehe.
kalau yang belum tengok cerita harry potter yang previous, aku sarankan kamu tengok dulu.. sebab semua cerita saling berkait... kalau tidak, nanti kamu tidak faham masa tengok cerita tu. ^_^

aku tidak mahu cerita pasal movie tu.. sebab nanti tidak surprise.. kan. kan..
tapi aku bagitau sikit2 je la ya.. hehe
prof.snape tu sebenarnya baik orangnya.. kalau maw tau kenapa dia baik?? kena pi tengok cerita tu ..
k.. tu ja dari aku.. tata..

salam and take care

No comments: