support

Monday, July 11, 2011

Penantian satu penyeksaan.. kan~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

ni saja-saja maw tulis sebab aku tengah menunggu azan maghrib.. maw buka puasa. huhu..
aku dengan budak pompuan sekelas aku puasa berjemaah.. semangatla katakan..
bukan apa.. bulan Ramadhan da nak tiba.. hutang puasa belum ganti lagi.. huhu. (padan muka aku, sapa suruh tidak ganti awal2)

Okeh.. sementara tunggu buka puasa, aku maw buka topik pasal "penantian suatu penyeksaan"
penantian = tunggu.. lebih kurang macam tu la..  (sorry BM aku cukup2 makan ja)

trully, aku paling alah @ alergik pasal tunggu- menunggu ni.. especially bila tunggu kawan2..
janji keluar jam 10pagi, tapi muncul jam 11.. apa kejadahnya~
 ingat ko tu VVIP nak kena tunggu berjam2..

*Opss.. sebelum tu.. ni bukan merujuk spesifik kepada sapa2.. tipu la kalau aku tidak pernah lambat @ buat orang menunggu.. pernah tu pernah la jugak.. tapi jarang okeh.

tu baru bab tunggu2 kawan..
kalau bab tunggu result and so on plak.. tu buat aku tidak duduk diam.. macam cacing kepanasan..
selagi tidak tengok result tu, selagi tu la aku risau. nampak luar ja cam relax tapi dalam ati ni Tuhan saja yang tau.

ok2.. tu ja la maw tulis.. skrg jam 7pm.. maw ready2 untuk buka puasa~ tata..
selamat buka puasa to me.. hahaha





assalamualaikum and take care ^^

2 comments:

Fadzmie Mohamad said...

Rajin puasa. ;)

Bab tunggu-menunggu ni memang saya punya pantang juga. Saya paling tidak suka menunggu orang, tapi tidak juga suka ditunggu orang. Memang bajet ngam-ngam tu. Haha.

# dari sabahan, untuk sabahan #

miss_Dark_heLious said...

ya.. ngam la kita.. sy pun x suka tunggu n di tunggu ole orang..
klu lmbat lima minit tu boleh maaf lg.. tp kalau suda setengah jam tu, rasa cam maw karate jak org tu. hahah