support

Wednesday, December 1, 2010

gila, otak dan gaduh ^^

Tersebut la kisah mengisahkan tiga sahabat baik yang bernama Gila, Otak dan Gaduh..

Suatu hari tiga sabahat baik ni main sorok-sorok kat dalam hutan. tidak lama selepas tu, diorang pun stop main permainan tu, Gila dan Otak dapati Gaduh telah hilang.. (mungkin masih menyorok kot)
puas Otak dan Gila mencari Gaduh, tapi still tak jumpa-jumpa. so, Gila pun bercadang nak lapor kehilangan Gaduh kat balai polis. 

setibanya kat balai polis, Gila menyuruh Otak tunggu kat luar pejabat, biar Gila sorang je yang masuk kat dalam pejabat tu.. bermula la perbualan antara Gila dan sorang polis kat pejabat tu.

Gila  : selamat pagi tuan
polis : ya, selamat pagi.. boler saya bantu?
Gila  : saya nak cari Gaduh tuan..
polis : (kerut kening) awk ni gila ke??
Gila  : ya, saya memang Gila, bagaimana tuan tau?
polis : (geram + marah ) awak takde otak ke?
Gila  : Otak ade kat luar tuan..

hehehe... the end    XD 

2 comments:

Heidi Shafiq said...

hahaha.. so funny.. awk mmg gile.. :D

miss_Dark_heLious said...

haha... awk pun gile gak :P