support

Monday, August 15, 2011

dugaan~ try to think positive

assalamualaikum dan salam sejahtera..
semoga korang suma dalam keadaan sihat sejahtera ^^

hari ni bad mood sedikit, tapi takde la sampai nak mengamuk sana sini
aku tak nak cerita sebab kalau aku cerita takut je tak boleh control tangan aku ni..  kang tertulis ayat2 yang tidak sepatutnya... huhu

juz nak share perasaan time dilanda musibah tadi.. rasa memang down..
sepanjang class memang jadi passive. kawan2 pun hairan..
juz diam sambil doa kat Allah supaya ati aku cepat tenang, and berharap semua musibah yang aku hadapi bertukar menjadi satu nikmat..
ni doa yang aku slalu buat.. tak tahu dapat dari mana.. tapi memang ada sumber la..
"ya Allah, jadikanla musibah ini sebagai satu nikmat"

then, few hours after that.. doa aku memang termakbul.. alhamdulillah..
trus senyum sampai ke telinga.. da jadi active balik.. mulut pun kembali aktif. haha.

ok.. tu ja.. hahaha..
tata.. wasaalam

No comments: