support

Tuesday, April 26, 2011

teka-teki~

Assalamualaikum

dulu aku pernah kerja kat sebuah kilang sekitar shah alam.. kerja sekejap ja untuk isi masa lapang. 
then lepak ngan kawan-kawan baru.. lepas tu diorang bagi teka-teki ni.. 

"kalau sotong dan ketam berlumba lari, agak-agak sapa yang menang?" 

hehe.. teka-teki ni aku da post kat wall WSB... 

teka teki kedua..
" ikan apa, yang mempunyai baaaannyakkk mata?"

heh.. 

tu ja.. saja ja cerita pasal benda remeh macam ni. bila aku teringat teka teki pertama tu, aku mesti ketawa... sebab bagi aku teka teki tu memang lawak. 

tu ja la maw tulis~

tata. ^^

2 comments:

adan said...

salam dari wsb..

antara ketam dan sotong xda yg menang.. sebab ketam jalan bukan ke depan.. begitu juga sotong yg jalan ke belakang..

soalan kedua.. jawapanku ialah ikan cacat..

miss_Dark_heLious said...

hahaha.. salah.. jawapannya ikan bilis satu kilo :p