support

Friday, April 22, 2011

iF i Got The maGic iN Me

salam..
entry kali ni based on lagu yang baru yang baru ja aku letak. ---> MagiC 

1. Nak jadi macam David Rice dalam filem JUMPER.
    tak perlu la penat-penat jalan kaki gi class... just lompat ja. hahahaha.
    lepas tu.. boleh gi jepun, new zealand, egypt .. tak perlu buang duit beli tikel kapal terbang. haha.
    kalau semua orang ada kuasa macam ni. confrm MAS, AirAsia bankrupt. 


2. nak ada MagiC HanD
    dalam lirik lagu B.o.B, benda yang dia sentuh akan jadi emas.. aku plak lain sikit.. bila aku baca majalah, baju yang cantik, atau laki hensem.. aku just sentuh ja gambar tu dan benda tu akan muncul depan mata aku. hehehe.



3. nak ada mata cam superman, hehehe.
   boleh scan apa-apa benda yang aku nak. yuhuuuu... so, tak perlu la penat-penat buka buku. scan ja.. kan senang. jimat masa dan tenaga.

                

hmm.. ni suma just imaginasi... rekaan semata-mata... 
suma orang ada imaginasi masing-masing.. kan kan kan.. 
tu ja la maw share... tata 

No comments: