support

Wednesday, December 8, 2010

sahabat -> intro je (merapu)

entry kali just nak merepek coz aku da takde idea nak tulis pe.
 kali ni nak merepek pasal "sahanat" or "kawan" .. maksud die same ke??
mana lebih baik?? sahabat atau kawan?? hahaha.. aku pun tak tau.

orang kata : "berhati-hati memilih kawan"... kata-kata tu memang ada betulnye gak.
kata aku : "berkawan la denga nsuma orang, janji tak iku perangai buruk diorang" heeee...
actually, tu ayat dari abang aku. die slalu nasihat kat aku..  ayat die lebih kurang macam ni
" ko nak kawan ngan suma orang pun boleh, dengan penagih dadah ke, perompak ke, orang poyo ke, ape ke.. suma boleh asalkan ko tak ikut perangai buruk diorang."
hurmmn.. ayat tu ada gak betulnya.

kawan ni ada banyak macam.. macam buah-buahan kat malaysia gak.. aneka pilihan. hahaha.. sedap je tangan aku ni merepek.

kalau nak cerita pasal kawan ni.. memang banyak je nak tulis.. tapi aku penat sekarang ni.. len kali je la aku sambung ye. hehehe
adios.