support

Friday, December 9, 2011

chicken pox.

assalamualaikum dan salam sejahtera ^__^
salam berhari jumaat..

hari ni nak cerita pasal anak buah aku.. cian dia.. kena chicken pox..


few weeks ago anak buah aku yang bongsu tu kena chicken pox.. then semalam kakak dia yang sulung and second plak kena. terus gi emergency..
nasib baik la aku da kena, so tidak perlu risau duduk sebelah or share tempat tidur dengan diorang.
kakak aku ( merangkap mak anak buah aku) sibuk beli kelapa muda.. orang tua kata,air kelapa muda bagus untuk keluarkan semua cacar kat badan.. aku pun tumpang sekaki minum bersama. hehehe

k.. tu ja nak share..
tata titi tutu

wassalam

2 comments:

shahrazali said...

hi...salam...

2,3 bulan lepas anak sedara sy pun kena chicken pox...kesian tau budak umur 5 thun kena...

lepas dia dah nak baik,,jangkit kt bapak dia plak..hehe..

miss_Dark_heLious said...

hahaha... cian2..