support

Monday, April 11, 2011

snip snap (part 2) ^_^


Assalamualaikum.... 
Thank u WSB ^_^ coz accept request.. hehe.. so appy..
insyaAllah akan lebih rajin buka blog.. yezzaaaa... haha.
here are some pics... 




ni gambar bunga kertas.. aku ambik masa otw balik hostel kejururawatan SG. Petani..
kebetulan bunga tu nampak cantik.. so... snapppp... and wallahh!!


yang ni pulak masa dalam bas.. waktu petang...
aku edit.. tukar tone warna...  ^_^


yang ni waktu tengah hari... cuaca cerah.. awan pun cantik..
oh ya.. mostly gambar yang aku ambik, adalah awan + langit... sebab aku suka ... tenang ja.

once again.. tq WSB ...

adios~
             ~Salam~

6 comments:

Unknown said...

waaa. welkam ah wasaber..
jgn lupa attend gath bulan5 nnt yaaa..
:) tp tnya admin dulu laaa.
buli masi register ka tdak..
aku x pigi sbb masa tu ada deal suda kasi mekap org kawin..

kssiiaaaaan,nsib baik ada juga join mini gath hari tu

miss J said...

aiiiiiiiiii..
awal bha kakaku mengumin...
for ur information..
c mikkko d atas tu my sys..
hihihi...
we ol wsb...
yg kuat menghambur d WSB punya wall..
hihihi....

Nrul Hearty said...

Jom2 wasaber!! hehehe'
Jgn lupa follow kite!
http://oyoiedamemiya.blogspot.com/

Anonymous said...

welcome to d family dear! follow u.. Do drop by at my blog too k.. :)
http://megermainee.blogspot.com

miss_Dark_heLious said...

wah.. happynya... baru ja join WSB suda dapat ramai kawan... mmg nda rugi join. and proud to be sabahan.
pasal gath tu, x dpt datang. huhu. sbb time tu tgh praktikal d putrajaya. apa la nasib..

sekadar lelaki biasa said...

terer giler ambik gambar.. smarttttt seh..