support

Thursday, March 3, 2011

stress ka anda??

Assalamualaikum.. :)

boleh ka perasaan geram tu di samakan dengan stress???

pernah ka kamu rasa macam nak tendang ja orang kat depan korang??
sebab orang kat depan tu jalan sangat2 slow, mengalahkan siput... (orang tua dikecualikan dalam hal ni)

pernah ka korang rasa macam nak pecahkan ja pintu tandas..??
sebab orang kat dalam tandas tu da berjam jam terperok kat dalam tandas tu, dah la tandas ada satu je..

pernah ka korang rasa rasa macam nak mati je??
sebab banyak tul masalah yang korang hadapi, sampai tak tau mana satu nak selesaikan dulu,..

pernah kah korang rasa macam tumbuk seeorang je??
sebab orang tu wat lawak bodoh yang menyakitkan ati..

pernah kah korang berharap agar kereta or kenderaan yang korang naik ni dapat terbang??
sebab korang stuck kat jamn yang teruk sangat..

pernah kah korang rasa macam nak baling je laptop korang kat dinding??
sebab laptop tu lag.. slow sangat.. macam kura-kura.

haha.. sapa paling banyak "ya".. korang memang cepat stress..
oleh yang demikian (ayat skema) marilah kita bersama-sama mengawal stress kita.. yezzaaa
 apa-apa pun... kita senyum dulu :)

adios~

4 comments:

KAMIHIDUP said...

senyum. :)

miss_Dark_heLious said...

yup.. relax n senyum :)

mr_mrs mikko said...

chill bha kan...
yeah! nda pyh mo stress2...
;)

miss_Dark_heLious said...

yup.. relaxx suddaaaa :)